Service

Staat je vraag er niet bij? Dan kun je altijd contact opnemen met de boekhandel of onze klantenservice.

Kan ik op de hoogte worden gehouden van Libris-acties en nieuwe, actuele boeken?

Libris.nl houdt je via de nieuwsbrief per e-mail op de hoogte van nieuw verschenen titels. Daarnaast zul je ook regelmatig verrast worden met informatie en speciale acties. Geef je op via het aanmeldformulier voor de nieuwsbrief en je hoeft niets meer te missen.

Waar kan ik terecht met vragen of klachten?

Indien de vraag of klacht gaat over een boek dat bij één van de Libris of Blz.-boekhandels is gekocht, dien je terug te gaan naar deze winkel. Zij zullen je verder helpen. Ook kun je via deze site je vragen stellen door te klikken op: Stel een vraag aan je boekhandel.

Voor overige vragen kun je contact opnemen met de klantenservice van Libris via: [email protected] of 033-2532300. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Ook kun je een officiële klachtenbrief schrijven naar:
Libris.nl
t.a.v. Klantenservice
Postbus 150
3870CD Hoevelaken

Raadpleeg voor meer informatie over klachten en geschillen artikel 16 van de algemene voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Zodra we je mail hebben ontvangen, ontvang je binnen 3 werkdagen na ontvangst van je e-mail een antwoord of passend voorstel.

Waar kan ik terecht met de oplossing uit de folder?
  1. Je kunt de oplossing uit de Libris-folder inleveren bij de Libris-boekhandel. De oplossing uit de Blz.-folder lever je in bij de Blz.-boekhandel.
  2. Opsturen kan naar: Libris Blz. B.V., tav prijsvraag, Postbus 150, 3870 CD Hoevelaken.
  3. De prijsvragen uit de folders staat ook altijd op onze website vermeld. Via het deelnameformulier kun je ook meedoen aan de prijsvragen.
Brengt Libris.nl ook folders uit?

Onder Libris.nl vallen de Libris en Blz.-boekhandels die beiden een eigen folder uitbrengen, die huis-aan-huis worden verspreid in het bezorgingsgebied van de boekhandel. Krijg je geen folder in de bus, dan kun je ook lid worden van onze nieuwsbrief.

Ik heb zelf een boek uitgegeven, hoe krijg ik deze op de webshop van Libris?

Al het assortiment dat op de webshop staat, komt bij leverancier CB (Centraal Boekhuis) vandaan.
Indien je boek dus in CB Online geregistreerd én als leverbaar staat, komt deze automatisch op onze webshop.

Het assortiment in de boekhandels wordt door onze boekhandels zelf bepaald.
Wil je contact hebben met aangesloten boekhandels, dan kun je de gegevens vinden via:
https://libris.nl/winkels/

Heb je toch nog vragen? Mail dan naar [email protected], dan zetten onze collega's je bericht door naar de juiste persoon.

Hostname: pro-mbooks3